MAKANAN KEGEMARAN SI BULUS !

MAKANAN KEGEMARAN SI BULUS ! || Penggemar haiwan comel dan kecil molek ini yang di beri  nama kucing pastinya ingin tahu mengenai makanan kegemaran si bulus atau makan kegemaran kucing peliharaan masing-masing. Berikut merupakan MAKANAN KEGEMARAN SI BULUS !


MAKANAN KEGEMARAN SI BULUS !

MAKANAN KEGEMARAN SI BULUS !

1. Ikan rebus
2. Air
3.Whiskas

Sebut pasal whiskas, korang boleh tebus baucer rm2 untuk setiap pembelian whiskas 7 tahun ke atas. korang rujuk Pautan ini. cepat rebut sebelum tarikhnya tamat !

Satu ketika, aku juga pernah bela kucing yang banyak di rumah, perkara paling sedih bila bela kucing banyak-banyak adalah bila salah seekor daripadanya mati. Sedih yang teramat bila tengok depa mati di depan mata kita.

Orang yang sayang kucing sahaja yang akan faham benda ni. orang luar akan nampak, alah biasalah tu, kucing jer kot . haha kucing itulah antara haiwan yang membantu kita untuk kekal dalam aura positif . penuh dengan kasih sayang dan ramai lagi.

Kalau korang nak bela kucing, pasti kan korang tahu MAKANAN KEGEMARAN SI BULUS !. kalau tidak, korang akan terlepas pandang bahagian-bahagian yang mampu kita buat dalam menjamin kesihatan kucing kita. Aku tahu, ramai yang mengadu , harga makanan kucing juga semakin meningkat. antara cara lain, boleh dapatkan baucer yang aku kongsikan dekat atas sebagai langkah berjimat.

Kita sayangkan kucing dan untuk memastikan yang bekalan makanan mereka cukup, faktor kewangan penjaga juga memainkan peranan. Semoga kucing kita menjadi lebih sihat lepas makan MAKANAN KEGEMARAN SI BULUS !.

Sekian.

0 comment... add one now

Visitors