HANTU AYAM JE TAHU SEMUA BENDA NI !

HANTU AYAM JE TAHU SEMUA BENDA NI ! || Siapa dekat sini peminat ayam ? peminat ayam goreng ? dan semua jenis menu yang berasaskan ayam . ada kan yang jenis tak makan ikan tetapi makan ayam. hahaa semua ini adalah lumrah manusia untuk suka dan tak suka apa yang di makan. korang tahu tak , penggemar ayam selalu melalui episod-episod duka dan sedih bila berjumpa dengan rakan-rakan mereka. Sebab itu aku cakap HANTU AYAM JE TAHU SEMUA BENDA NI !


HANTU AYAM JE TAHU SEMUA BENDA NI !

**bila sebut hantu ayam jer mesti teringat si upin dan ipin kan. hehehe

korang tahu, seorang yang hantu ayam akan di katakan sebagai membosankan kerana tidak mahu cuba menu lain oleh rakan-rakan mereka. "Asyik ayam je kau makan". Selalu juga dengar bila orang cakap pasal ayam, ia akan di kaitkan dengan perkataan gemuk ? " makan ayam banyak-banyak nanti gemuk " .

Tetapi korang tahu tak yang ada bahagian pada ayam yang cukup baik untuk kesihatan .Bahagian itu adalah dada ayam. kalau korang nak sihat, kena makan dada ayam selalu . Kalau kita tahu fakta mesti kita tak akan melenting bila orang cakap bukan-bukan kat kita . betul tak ?

Korang tahu , banyak lagi perkara yang HANTU AYAM JE TAHU SEMUA BENDA NI ! . ada suka dan duka , sedih dan pahit yang perlu di lalui oleh hantu ayam ini. korang rujuk pautan ini untuk lebih merasai apa yang mereka alami.

Sekian.

0 comment... add one now

Visitors