SUSAHNYA PILIH NAMA BLOG ! NAK BUAT MACAM MANA NI ?


cara pilih nama blog I Selalunya blogger baru mesti mempunyai masalah terutamanya dalam mencari nama blog. Kadang-kadang dah pilih dah nama blog, rasa macam ada yang kurang atau ada yang lebih. hehe sebenarnya ada cara mudah untuk dapatkan nama blog yang berbaloi untuk korang.
cara pilih nama blog

Caranya adalah
1. Make sure ia dua perkataan.
2. Pilih nama sendiri .
3. Pilih yang ada perkataan " Tips, Cara atau tutorial " ** ini untuk seo.

Kalau korang pilih berdasarkan 3 benda yang aku sebutkan itu, mesti korang akan suka dan pembaca blog korang pun akan suka .yang penting ia mudah ingat.

sekian.


0 comment... add one now

Visitors